دلتنگی برای مریم


♥♥♥♫ملودی عشق♫♥♥♥

عاشقانه

 

 

 

نمی دانم چرا امشب واژه هایم خیس شده اند

 

مثل آسمانی که امشب می بارد ...

واینک باران و صدای باریدن

برلبه ی پنجره ی احساسم می نشیند

وچشمانم را نوازش می دهد

تا شاید از لحظه های دلتنگی گذر کنم

آه زمان چگونه بدون تو گذر میکند

آن هنگام که دستانم سرد است

حس محبت دستانت را چون گرمای عشق طلب میکنم

می نشنم به گوشه ای و چشم به در

آری به در چشم دوختم که در گذر زمان

انتظار بودن دوباره تو را به گرمی حس کنم

آری دگر بار نورانی تر از همیشه خواهی آمد

و رخت از دلتنگی و نارامی ها که در نبودت چون عنکوبت محصور کرد مرا

خواهی کند بیا عشق من

 

مــــــــــــــــــــــــــــن منتظرمــــــــــــــــــــــــــ

 

با قـــــــــــلــــــــــــــــــــــــبـــــــــــــی

 

پر از عــــــــــــــــــــــشـــــــــــــــــــــــــق

 

 



نظرات شما عزیزان:

ساعت23:25---29 بهمن 1391

خیلی قشنگ بود خیلی خیلی خیلی


پاسخ: خواهش میکنم عشقم قابل شما را نداشت دوست دارم عزیزم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:,ساعت 18:20 توسط محمد و مریم| |


Power By: LoxBlog.Com